Handelsbetingelser

Handelsbetingelser hos The Bagel House

Handelsbetingelser hos The Bagel House

Generelle oplysninger

Firmanavn: The Bagel House

Adresse: Over Bølgen 20, 1

Postnr og by: 2670 Greve

CVR nr.: 36019336

Telefon: +45 22 82 66 55

Email: The Bagel House kontaktformular.

 

Priser

Hos The Bagel House er alle priserne i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter. Vi forbeholder os ret til fra dag til dag at ændre på priserne uden forudgående samtykke. 

 

Betaling

Betaling for din bestilling trækkes fra dit betalingskort med det samme. Den gældende pris er den pris, som på tidspunktet for bestillingen er angivet i den samlede oversigt over ordren, inden du accepterer. Alle opgivne priser er i danske kroner (DKK) inkl. moms (25 %). Vi accepterer følgende betalingsmidler: Visa Dankort, MasterCard, Maestro, Visa Electron & Mobilepay. Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer. Når bestillingen er gennemført modtager du en ordrebekræftelse via mail.

 

Afhentning

The Bagel House leverer ikke ud via vores bestillingside Yammi.dk. Du kan afgive bestillinger online 24 timer i døgnet. Vi forbereder din bestilling, så den er færdig til afhentning i den restaurant, og på det tidspunkt, som du har valgt. Når du har afgivet bestillingen, og restauranten har modtaget din bestilling, sender vi straks en ordrebekræftelse til dig pr. e-mail og SMS, som indeholder dit ordrenummer. Bemærk, at du selv er ansvarlig for at afhente bestillingen i restauranten, og at du selv skal medbringe ordrenummeret.

Afhentes ordren ikke inden for 30 minutter, efter ordren er gennemført, bliver de bestilte produkter kasseret uden forudgående meddelelse og uden nogen adgang til at få bestillingen erstattet eller beløbet refunderet. Dette sker for at sikre, at de bestilte produkter lever op til The Bagel House’s retningslinjer og krav til hygiejne og kvalitet. Når du skal hente din mad ved det valgte afhentningssted, oplyser du dit ordrenummer eller viser din ordrebekræftelse. 

 

Fortrydelsesret

Når ordren er gennemført, er den bindende og kan ikke fortrydes eller annulleres. 

 

 

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os og handle på vores hjemmeside, har vi brug for følgende oplysninger om dig:

Navn

Adresse

Telefonnummer

E-mail adresse

Oplysning om hvad du har købt

Vi behandler dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig, og for at kunne behandle henvendelser vedrørende dit køb. Behandlingen sker efter reglerne i vores persondatapolitik for The Bagel House. Heri kan du læse mere om, hvordan dine oplysninger behandles, hvornår de slettes, og hvilke rettigheder du har som registreret.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Vi hører gerne fra dig, hvis du ikke er fuldt ud tilfreds med din bestilling eller vores service i øvrigt. Hvis du har en klage, kan du skrive til os via vores kontaktformular. Du er også meget velkommen til at kontakte os på telefon +45 22 82 66 55

Hvis du er forbruger, kan du også klage til Ankenævnet for hotel, restaurant og turisme via dette link: www.hrt-ankenaevn.dk, eller til Fødevarestyrelsen.

Bemærk, at der ikke er fortrydelsesret for mad og drikkevarer. Købelovens almindelige regler om reklamation i tilfælde af mangelfulde varer, forsinkede varer, eller varer som ikke svarer til beskrivelsen, kan dog finde anvendelse.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her